Sah cu Ceausescu

Aici veti gasi cele mai interesante subiecte ale sportului mintii!Nu ezitati sa intrati in misterioasa si tulburator de frumoasa lume a sahului! Sa aveti in fiecare zi pofta de viata si de sah!

OPEN BUCURESTI 17, 18 – 24, 25 Septembrie 2016. Premii 10.000 lei Garantat !

Posted by ceausescuiulian pe Septembrie 13, 2016

                    CS Tinerii Maestri Bucuresti  &  FRSah                            

Va invita la

OPEN  BUCURESTI

17, 18 – 24, 25 Septembrie 2016

Premii 10.000 lei  Garantat !

open_bucuresti_2016

Update: Vineri 15 septembrie 2016, ora 19,30

Cu 12 ore inainte de incepere sunt 193 de jucatori inscrisi!

116 de jucatori la Open A si 77 la Open B!

 

Lista de jucatori in turneul Open A

Lista de jucatori in turneul Open B ( under 12 ani)

 

Locul de desfăşurare: Cladirea Moxa – Str. Mihail Moxa nr. 11

(intrare din str. Sfintii Voievozi sau din Calea Victoriei) Sector 1, Bucuresti

Sala Mihail Moxa

Turneul A: Open general, Sambata 17 sept. R1-ora 10, R2-ora 15; Duminica 18 sept. R3-ora10, R4-ora15; Sambata 24 sept.R5-ora 10, R6-ora15; Duminica 25 sept. R7-ora10, R8-ora15.

Sah clasic 90 minute + 30 secunde / mutare increment, 8 runde, omologat FIDE ,FRS

Turneul B : legitimati < U12, Sah clasic 60 minute + 30 secunde / mutare increment, 6 runde, FR Sah

Sambata 17 sept de la ora 10:00 R1, R2, R3; Duminica 18 sept de la ora 10:00 R4, R5, R6

Premii -Turneul A

1 2 3 4 5 6 7 8
 1500 1200 900 600 500 400 300 200

  Feminin

1 2 3
400 300 200

 Veterani (60+ ani)

1 2 3
300 200 100

 Premii: Elo<2000

1 2 3
300 200 100

 Premii: Elo<1800

1 2 3
300 200 100

 

 

 Premii: Elo<1600

1 2 3
300 200 100

 

 

 

Premii – Turneul B – Juniori<12 ani-Legitimati

1 2 3 4 5
400 300 200 100 100

 

 

 

ZIUA TURNEUL A TURNEUL B
Sambata 17 sept         incepand cu ora 09:30

 

Sedinta tennica

 

Sedinta tennica

 

Sambata 17 sept                                        incepand cu ora 10:00 R1-ora 10, R2-ora 15 R1, R2, R3
Duminica 18 sept

 

R3-ora 10, R4-ora 15 R4, R5, R6
Duminica 18 sept                              ora 18:00 Premierea
Sambata 24 sept

 

R5-ora 10, R6-ora 15  
Duminica 25 sept

 

R7-ora10, R8-ora 15  
Duminica 25 sept                              ora 19:00 Premierea  

Organizatorii asigura material de concurs (sahuri, table, ceasuri digitale)

Locurile 1,2,3 de la fiecare categorie vor primi cupe si medalii.

Toti participantii vor primi diplome de participare.

Premiile nu se cumuleaza !

Taxa de participare: Turneul A: 90 lei ; Veterani : 70 lei ; Turneul B : 50 lei

Inscrierea se face pe email .

Plata in numerar se face la sedinta tehnica sau în contul :     

     C.S. Tinerii Maeştri Bucureşti – CF 14412915

RO17 CECEB 50338 RON 0650 108  –  CEC Sucursala Cotroceni, Bucuresti.

Nu se fac inscrieri in ziua inceperii concursului !

 

 

 

 

Inscrieri: I.O. Elena Cristian

 Telefon: 0723 309101

Email: lili_cristian2000@yahoo.com

11 Răspunsuri to “OPEN BUCURESTI 17, 18 – 24, 25 Septembrie 2016. Premii 10.000 lei Garantat !”

  1. Mizdrache said

    Jenant, tovarășe…

  2. Mizdrache said

    Pe un alt topic se face vorbire de arbitrii de la Olimpiadă care fac abuzuri, iar tu faci reclamă și participi la un turneu arbitrat de niște Domni care nu au nicio partidă jucată întru-un turneu cu omologare FIDE…

  3. Mizdrache said

    Pentru cei care nu-i cunosc, sunt tari de tot IhO și IhA ai șahului românesc,iar poza de pe fb în care Bufonul Președinților privește părintește pe deasupra tovarășului, este criminală!
    Zâmbiți vă rog!
    Hahaha!

  4. cid64 said

    De ce ar trebui ca arbitrii/organizatorii sa aiba partide jucate in turnee cu omologare FIDE e mai greu de inteles. E ca si cum ai cere ca soferii de autobuz sa aiba cateva curse de raliu in CV.

  5. Mizdrache said

    Să fie bine ca să nu fie rău…

  6. Tudorache M said

    Parerea mea este in directia unei experiente ca jucator. Conform regulamentului, care spune de fapt ca nu acopera toate situatiile si ca ei (arbitrii) trebuiesc sa isi desfasoare activitatea in asa fel, ca turneul sa fie intr-un climat corect. Ma gandesc ca experienta de jucator are bune procente in intelegerea diverselor situatii si de ce sa nu recunoastem, chiar a unor smecherii la care apeleaza din pacate unii. Aplicarea rigida a regulamentelor (care uneori vin interpretate rau si ii poarta spre decizii abuzive, iritante si frustante pentru jucatori, tocmai din lipsa trairilor anterioare de jucator.) nu este cu siguranta totul. Sa nu mai vorbim, ca in certe situatii, interpreteaza regulamentele dand acel ceva posibil, celui pe care il agreaza mai mult. Iar cand exista si experienta de jucator anterior, atunci e grav. Trecem de la neintelegerea situatiei la incorectitudine din diverse motive in general rusinoase. Am relatat aici in cateva articole o serie de situatii in care arbitrajul a fost penibil si chiar avantajos pentru unul dintre jucatori. Ultimul din categoria arbitraj incorect chiar partinitor pe care l-am „suportat” a fost intr-un turneu de sah rapid, in care adversarul meu a repetat pozitia de 224 de ori (exagerez desigur dar au fost cred 5-6 repetari cu siguranta), cu arbitrul langa noi. Ii spun ca se repeta, ca e remiza si opresc ceasul. Adversarul meu un smecher de nationalitate gazda (si am spus tot), il intreaba pe arbitru, cum dovedesc ca s-a repetat?!?!? Mutarile nu se notau. Ma ridic si il intreb pe arbitru ce progrese sunt in pozitie si de cand suntem in aceeasi situatie? Eu cer remiza. La care smecherul intra peste mine in discutie si ii explica arbitrului ca el repeta pentru a castiga timp sa poata gandi la o solutie de castig. Zic, bun dar s-a repetat pozitia cu arbitrul de fata si cu alti jucatori asistand. Cum ai curajul sa ma intrebi, cum dovedesc ca s-a repetat? Au vazut toti! Dar chiar la acest nivel am ajuns? Arbitrul de aceeasi nationalitate cu smecherul, zice: continuati ca inumar eu! Incredibil! Pai pana acum ce ai facut, l-am intrebat. M-am ridicat frumusel si am plecat, replicand „respectuos” adversarului: ia jumate’ de punct in plus milogule! Era si Maestru National… De fapt asta il durea… De atunci (cca un an) nu mai frecventez turneele OTB (sah practic). Sunt la cel putin al patrulea caz, dintre care 3 sunt cu acelasi arbitru. Aici este clara reaua vointa si cu siguranta nu ma suporta. In plus este (a fost) un bun jucator si stie aceste trairi. De aceea il consider rea vointa. Cazul lui Short de la Olimpiada, eu il vad mai mult ca rea vointa (de asemenea). O portita lasata de regulamente, in care un arbitru recunoscator mai marilor FIDE pentru prezenta sa acolo, a inscenat o „lectie” lui Short si si-a aratat nu competenta, ci „muschii”. Chiar lui care este opozitor al lui Iliumjinov… Ce potrivire… S-a intamplat dom’le sa fie Short acolo! Tind mai mult la asta decat la lipsa de experienta (ca jucator) a arbitrului. Alt abuz evitabil a fost cel cu Bogdan Deac la europene. Arbitrul de aceasi nationalitate cu un jucator implicat in cazul respectiv. Nu se facea atata tam-tam daca intervenea cum se cuvine macar. Desigur, acolo Bogdan a dat ocazia. Din proprie initiativa trebuia sa poarte masca. Asta nu scuza modalitatea in care s-a intervenit. Complet gresit si partinitor. In categoria lipsei clare de trairi anterioare ca jucator, personal nu am cazuri speciale cu care sa pot veni in sprijinul teoriei mele, poate si pentru ca (din fericire) am avut in general parte de arbitri care au fost si jucatori. Chiar nu imi amintesc, un turneu divers. Daca as vrea sa gasesc unul, as gasi la sahul online. Pe Playchess (La multi ani Playchess! Ieri au implinit 15 ani de activitate!) se simuleaza practic arbitrajul din sahul real. Exista un arbitru permanent si are multe decizii la dispozitie, in raport cu alte servere. Ei bine, de multi ani o arbitra (spunand ca este o ea, toti stiu ca se trateaza de Assman) desfasoara aceasta activitate. In ultimul timp a devenit mai putin dura cu cei care au lag dar este doar din motive comerciale. In general cei pentru care se face ca inchide un ochi, sunt indieni. Te cred si eu… O asa piata… Cu ceva timp in urma, vedea altfel treburile si cauta sa pedeapseasca pe cei cu lag. Intr-un turneu aveam o conexiune cam proasta. Mi-a dat partida pierduta. Corect am spune regulamentar. Doar ca mi-a dat-o exact inainte sa dau mat! Ce poate fi mai aiurea decat asa o decizie? Cu toata experienta ei indelungata, nu a reusit sa aplice regulamentele tinand cont de faptul ca ea decide pentru niste jucatori, fara de care nu ar exista rolul ei. M-a lasat sa joc runda urmatoare si am crezut ca verifica in continuare conexiunea mea. Sau a adversarului. Dar am jucat ambii tot turneul. Atunci? Cum era corect? Ma lasa sa inchei partida vazand ca mai era doar o mutare de facut. Imi comunica faptul ca am o conexiune proasta si sa incerc un restart. Daca nici dupa asta nu eram in regula, trebuia sa ma excluda definitiv din turneu. Situatia este ridicola! Imi dai partida pierduta cand dau mat la urmatoarea… Incredibil! In plus nici nu ma scoate din turneu. Ce sens a avut? Nu este si nu a fost o jucatoare de semnalat, chiar nu am vazut-o jucand pe server. Atunci de unde sa stie ea, cum se simte un jucator? I-am reprosat acest lucru si a cazut in panta cealalta, a „muschilor”. Poate nu este elocvent si multi iau in gluma sahul online dar sunt convins ca exista situatii in sahul real, in care arbitrul trebuie sa reactioneze conform regulamentelor si in acelasi timp fara a umili, irita sau destabiliza echilibrul de multe ori fragil al jucatorilor. Am arbitrat si eu turnee de sah practic (nivel local si judetean), deci stiu cate ceva si am avut conflicte de sedat. Este important sa stii cum ti-ar fi tie ca jucator, in acel conflict. Poate sunt alte posturi si functii in care sa nu fie nevoie de un trecut in care ai practicat disciplina. In orice caz, un arbitru fost jucator de sah, trebuie sa fie mult mai abil in a depasi anumite situatii. Asa cred.

  7. Anuta Laurentiu said

    @CID si @Tudorache M : sunteti cumva membri ai unor partide politice ? Va intreb, deoarece numai acestea pun politic la conducerea unui spital un contabil, la conducerea politiei un agronom, sau la conducerea unui grup energetic un medic. Arbitrul este ca un conducator al competitiei respective, care pe baza regulamentelor si experientei proprii trebuie sa ia deciziile cele mai corecte. Evident ca un bun arbitru nu este necesar sa fie un mare jucator ( fie vorba intre noi, sunt atatia jucatori buni, care habar nu au de regulamente ), dar nici un „pafarist” in experienta de joc nu poate fi. El trebuie sa-si organizeze bine competitia pe baza regulamentelor si a experientei personale. Daca nu are experienta personala de concurs, la ce sa se raporteze ? Totul poate fi sintetizat in expresia romaneasca : „Ce tie nu-ti place, nici altuia nu face !” Tradus, ar fi : Ce tie ca jucator nu ti-ar place sa-ti faca arbitrul , nici tu ca arbitru, nu face jucatorului. Restul, cu comentariile cu cazuri izolate de marlanie a arbitrilor, asta tine de caracterul omului. De unde concluzia gresita, ca un nejucator de competitii, va fi intotdeauna impartial ? Ce, el nu are cunoscuti, prieteni, simpatii ?

  8. Tudorache M said

    Totusi, cu toata lunga mea pledoarie, atata timp cat nu sunt motive de semnalat, ea valoreaza cam… nimic. Nu pot sa ii privesc decisiv, ca fiind inapti. Este doar o preferinta proprie, in care cred si ma gandesc ca ii ajuta pe arbitrii respectivi. „Jenant” este doar asa ca aspect, sau au existat motive si situatii in care au demonstrat ca nu reusesc sa inteleaga jucatorii? Este un concept pre-stabilit si esential acesta pentru Mizdrache? Eu vorbesc prea mult si Mizdrache prea putin… Iar cititorii in final pot sa ramana ca inainte, fara o concluzie. In plus nu toti avem pe Facebook imaginea respectiva. De pe Chess-Results am luat brigada: Director turneu IA Daniel Candea; Arbitru sef IA Dinu-Ioan Nicula; Arbitru Bogdan Ulian. Toti trei fara rating si fara participari la turnee FIDE. Asta nu exclude insa o anterioara activitate de jucator la nivel national sau local. Nu stiu. Daca au fost promovati la acest nivel, banuiesc au fost testati si examinati. Au patalamaua la mana si sunt legali. Ca nu intra in gratiile unor cercuri sahiste, este alt subiect. Am observat de mult acest aspect, cel putin impotriva unuia dintre cei trei. Deci, ai scris comentariile pentru ca nu ii suporti? Sau pentru ca sunt incompetenti si au dovedit acest lucru in turneu? Aici nu am inteles eu. Pentru ca eu ma uit la ei in mod obiectiv, nu am nimic contra lor si nu am avut de-a face cred cu arbitrajul lor. Dar atata timp cat presteaza un arbitraj corect nu pot fi impotriva lor. Era un act de „simpatie” personala Mizdrache? Sau ai ceva de semnalat?

  9. Tudorache M said

    D-le Anuta, aaa ce placere! Cum nu am pus ghilimele, nu este ironic. In esenta ceea ce sustineti am scris si eu! Probabil nu cititi atent si in plus am spus ca eu as PREFERA un arbitru fost jucator. Este doar o preferinta personala. CID a exprimat alt concept pe care de asemenea nu il pot contrazice si este crezul sau. Am exemplificat mai mult sau mai putin inspirat. Am deviat intr-adevar un pic in ceea ce priveste reaua credinta, care probabil nu are legatura cu subiectul in discutie, decat daca nu cumva, Mizdrache are ceva palpabil, asa cum am cerut sa ne lamureasca in comentariul aparut simultan cu al dvs. si pe care nu aveati cum sa il ghiciti. Deci un pic m-am explicat acum si nu sunt mult diferit de ceea ce expuneti chiar dvs. Totusi, repet, prefer un fost jucator si nu inteleg de ce m-ati inclus in categoria celor care agreaza numirile politice. Nu este nici pe departe crezul meu si nu reiese din ceeea ce am comentat! Va intreb: totusi ati citit ce am scris, d-le Anuta? In comentariul 6 am explicat clar ca prefer unul din domeniu. Ce imi puneti in spate chestia cu numire politica? Nu este corect. Nu vad asemanarea intre opinia mea si a lui CID. Si poate nici el nu a gandit acolo… Daca exclud primele doua propozitii, sunt de acord cu dvs. Nu pot fi altfel, pentru ca este realistic.

  10. Anuta Laurentiu said

    Domnule Tudorache, imi cer scuze! Se pare ca mesajul dvs.extrem de lung si alambicat mi-a jucat o festa si din parcurgerea prea rapida a lui am concluzionat eronat in ceea ce va priveste. In afara de acel „@Tudorache M” alaturat lui CID, insa, restul mesajului meu il voi sustine oricand. „Mea culpa”.

  11. Mizdrache said

    @Marian
    Era doar un mesaj pentru Iulian, ar putea fi un arbitru cu mult mai folositor ca altii.

Lasă un răspuns

